تاریخ : جمعه 4 / 5 / 1391
نویسنده : ا ص

یک شرکت آمریکایی اعلام کرده است که می تواند با یک فناوری رایانه‌ای واحدهای فولیکول مو را مستقیم از پوست سر برداشت کند تا به فرآیند رشد مجدد مو کمک کند.

دکتر جری ایی کولی بنیانگذار مرکز پوست و مو شناسی کارولینا در نیوجرسی اظهار داشت: این سیستم که از آن با عنوان ARTAS یاد می شود، مورد تصویب دولت آمریکا قرار گرفته و وی نخستین کسی است که از این روش برای درمان ریزش مو استفاده می کند.

کولی اظهار داشت در آمریکا بیش از 35 میلیون نفر تحت تأثیر الگوهای طاسی مردانه (androgenetic alopecia) هستند. به طور تقریبی دو سوم از مردان آمریکایی تا 35 سالگی، 50 تا 58 سالیگی تا حد قابل توجهی ضخامت موی خود را از دست می دهند.

براساس اظهارات کولی، ریزش موی ژنتیکی که به طور نمونه در اواخر دوره نوجوانی آغاز می شود و تا پیش از میانسالی یا در زمان میان سالی ادامه دارد غیرقابل درمان است.

شرکت Restoration Robotics با استفاده از یک سیستم رایانه ای تعاملی که از فناوری تصویری استفاده می کند کیفیت فولیکولهای مو را ارتقا می دهد.

کولی در این رابطه گفت: همواره از تأثیرگذارترین روشها و راه حلهای در دسترس استفاده می کنیم، این سیستم رایانه ای جدید دربرگیرنده هیجان و فناوری را به روش من اضافه کرده است و من اطمینان دارم که مراجعه کنندگان از این سیستم پیشترفته و نسبتا پیچیده سود می برنند.

بیش از نیمی از مردان مبتلا به ریزش مو هستند. تخمین زده شده است که حدود هشت میلیون از زنان در بریتانیا نیز تا حدی از ریزش مو رنج می برند.

فولیکول مو ساختاری است که قسمت تحتانی شفت مو را پوشش می‌دهد. هر فولیکول شامل عروق خونی است که موی تازه روییده را تغذیه می‌کند. تمام فولیکولهای مو در بدو تولد وجود دارند. در طول زندگی هر فولیکول رشد می کند و به صورت چرخه تکراری موهای تکی می رویاند.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : شنبه 3 / 5 / 1391
نویسنده : ا ص

بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته لوكزامبورگ، ايسلند و دانمارك سه كشوري هستند كه به ترتيب ارزان‌ترين اينترنت جهان را در اختيار دارند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، بنابر اعلام پايگاه Net Index، هزينه‌ نسبي پهناي باند در كشور‌هاي مختلف گوياي آن است كه لوكزامبورگ ارزان‌ترين اينترنت دنيا را دارد.
هزينه‌ نسبي پهناي باند اين كشور بر اساس ميانگين هزينه اشتراك تقسيم بر توليد ناخالص سرانه‌ ملي حدود ۰.۵۹ درصد است.

پس از لوكزامبورگ، ايسلند و دانمارك با ارقام ۰.۸۲۱ و ۰.۸۲۶ درصد در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند و استراليا با ۰.۸۴ درصد در رده‌ چهارم قرار دارد.

هلند با ۰.۸۹ درصد و سوئد با ۰.۹۱ درصد رتبه‌هاي پنجم و ششم قيمت اينترنت جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

انگلستان، نروژ، فنلاند و هنگ‌كنگ هم رده‌هاي هفتم تا دهم جدول ارزان‌هاي اينترنتي را از آن خود كرده‌اند.

رژيم صهيونيستي نيز دوازدهمين اينترنت ارزان را دارد.

هم‌چنين براساس اعلام اين پايگاه در ميان ۶۴ كشور بررسي‌شده، ويتنام، هند، اندونزي، پاكستان، فيليپين، مصر، آفريقاي جنوبي، مالديو، چين و تايلند به ترتيب عنوان گران‌ترين اينترنت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

در اين سايت جايگاه ايران از نظر قيمت اينترنت در سطح جهان مشخص نشده است.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : شنبه 3 / 5 / 1391
نویسنده : ا ص

یک تحلیلگر شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات در آمریکا سیستم عامل جدید مایکروسافت را که تحت عنوان ویندوز8 عرضه شده را برای کاربران رایانه های رومیزی ناکارآمد توصیف کرد.

گانار برگر تحلیلگر شرکت تحقیقاتی گارتنر تنها یک واژه برای توصیف سیستم عامل ویندوز 8 برای کاربران ارائه داده و آن واژه ناکارآمد است.

شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات است که شعبه مرکزی آن در شهر استمفورد در کانکتیکات واقع شده‌است.

وی این سیستم عامل جدید را که هنوز وارد بازار نشده است در پنج بخش مورد نقد و بررسی قرار داده است و در نتیجه این بررسی ها اعلام کرده است که این سیستم عامل برای دستگاه های لمسی کارکرد خوبی دارد.

مایکروسافت به برگر یک دستگاه اسلیت سامسونگ به صورت امانت واگذار کرده بود و طی این بررسیها تحلیلگر گارتنر مشکلات ویندوز 8 را شناسایی کرد.

این نسخه از ویندوز، وی را در رابطه با بالا آمدن سریع و ظاهر جذاب تحت تأثیر قرار دارد و حتی تحلیلگر گارتنر را به این نتیجه رساند که می تواند عادت حمل کردن لپ تاپ خود را به عنوان یک وسیله کاری کنار بگذارد، چرا که اسلیت می تواند کارکرد آی پد و لپ تاپ را به خوبی انجام دهد.

براساس اظهارات کارشناسان، شرکتهای تجاری برای سازگاری خود با ویندوز 8 نیاز به زمان دارند چرا که بسیاری از این شرکتها تازه به ویندوز 7 روی کرده اند. اما مهمترین قسمت نقد برگر به مسئله لمسی بودن ویندوز 8 باز می گردد که ناکارآمدی آن برای افرادی که دستگاه های عادی، رومیز و غیر لمسی استفاده می کنند به شدت مورد تأکید قرار گرفته است.

وی همچنین دسترسی از راه دور به رایانه ای که سیستم عامل آن ویندوز 8 است را یک کابوس توصیف کرد چرا که میانجی کاربری " مترو" که ویژه ویندوز 8 طراحی شده ورودی کلیدهای ویندوز را از صفحه کلید خود نمی پذیرد.

به طور کلی گفته می شود که این ویندوز می تواند در بازارهای تبلت موفق عمل کند چرا که در دستگاه های لمسی کارکرد مناسبی دارد.

ویندوز 8 این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند.

مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای ورود و خروج ، میانجی کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

نسخه نهایی ویندوز 8 در 26 اکتبر (5 آبان روز جمعه) منتشر خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : چهار شنبه 2 / 5 / 1391
نویسنده : ا ص

 

30سال از توليد نخستین کامپوترهای شخصی می‌گذرد، اما هنوز موس های رايج همان شکل سنتی خود را حفظ کرده اند. خستگی مچ دست و سرعت و انعطاف کم برخی از مشکلات استفاده از موس های کامپيوتری فعلی می باشد. از اين رو گروهی از مبتکرين به فکر ساخت موس های جدید با ظاهری متفاوت افتادند. موس انگشتي يکی از کاربردی ترين موس‌های توليد شده است.

 

 

موس انگشتی تجربه جدیدی از کار با موس برای شماست. ديگر نيازی به موس پد نداريد. تنها کافيست انگشت خود را روی يک سطح صاف حرکت دهید تا موس به آسانی حرکت کند.

 

موس انگشتی قابليت های زيادی به شما می دهد و همين موضوع باعث شد تا اين محصول به عنوان يکی از 10 اختراع برتر سال از سوی مجله معروف pcworld انتخاب شود.

برخی از مشخصات اين موس ها:

- راه اندازی آسان از طريق usb بدون نياز به نصب
- بدون نياز به موس پد. قابل استفاده حتی روی ميز
- طراحی ارگونومیک و مناسب جهت جلوگیری از آسیب و خستگی مچ دست
- استفاده آسان بر روی دست چپ يا راست
- دارای دو کليد راست و چپ و ویل (wheel) جهت بالا و پايين بردن صفحات
- وزن بسيار پايين و کيفيت بالای بدنه و سيم
- استفاده بسيار آسان برای رايانه های همراه (نوت بوک)
- با دقت اپتيکال 800dpi
- تکنولوژی ديجيتال انکودر جهت حرکت روانتر و اصلاح لرزش حرکت
- سازگار با تمامی نسخه‌های ويندوز و مک

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : چهار شنبه 2 / 5 / 1391
نویسنده : ا ص

وقتی پای کاهش وزن به میان می‌آید، خیلی‌ها فقط به سختی‌های رعایت رژیم غذایی فکر می‌کنند، در صورتی ‌که نگهداری از وزن کاهش یافته بعد از رژیم گرفتن هم سخت‌ است! شاهد این ادعا هم تعداد افرادی است که با موفقیت وزن کم می‌کنند اما بعد از مدتی دوباره همان مقدار وزنی که کم کرده‌اند یا حتی بیشتر از آن، سراغشان می‌آید!

 

اگر شما هم بعد از مدت‌ها سختی کشیدن برای تغییر سبک زندگی، سرانجام موفق به کاهش وزن شده و به تازگی لاغر و خوش‌تیپ (!) شده‌اید، احتمالا احساس می‌کنید خوشبخت‌ترین آدم روی زمین هستید! در صورتی ‌که تازه در سراشیبی تندی قرار گرفته‌اید که به راحتی ممکن است باعث سقوط‌تان شود! بنابراین تا دیر نشده، باید یک برنامه مدون برای کنترل وزن جدید خود ترتیب دهید تا مطمئن شوید که راه بازگشتی برای وزن از دست رفته باقی نمی‌ماند.

صبحانه را فراموش نکنید

باورتان شود یا نه، صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روز است؛ صبحانه متابولیسم بدن را تحریک کرده و کمک می‌کند مقدار کالری بیشتری در روز بسوزانید. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که حذف وعده صبحانه می‌تواند منجر به افزایش ترشح هورمون گرسنگی در ساعات عصرگاهی شود و دقیقا همین هورمون است که ما را به سمت مصرف غذاهای پرکالری سوق می‌دهد! افرادی که عادت به خوردن صبحانه ندارند، معمولا روز خود را با مصرف غذاهای پرکالری سپری می‌کنند؛ در حالی‌که صبحانه‌خورها کمتر دچار چنین خطاهایی می‌شوند!

شریک داشته باشید

سعی کنید غذاهایی انتخاب کنید که میزان چربی اشباع، سدیم، قند و کلسترول‌شان کم باشد. همچنین مقداری پروتئین در هر وعده غذایی خود بگنجانید و تعداد وعده‌های غذایی خود را افزایش دهید اما به‌خودتان اجازه پر‌خوری ندهید. اگر می‌خواهید دسر میل کنید، آن را با یک دوست شریک شده یا مثلا تکه‌ای از آن را به خانه ببرید تا در میان‌وعده دیگری آن را میل کنید. وقتی چند ساعت بعد از میل کردن غذای اصلی دل‌ضعفه‌هایتان آغاز می‌شود، باید سعی کنید با انتخاب‌های هوشمندانه و غذاهای سالم با آن مقابله کنید.

۶ وعده به جای ۳ تا!


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : سه شنبه 1 / 5 / 1391
نویسنده : ا ص

تبلت چیست؟
به رایانه های قابل حملی که سیستم ورود اطلاعات آن بوسیله ی صفحه ی لمسی (toch screen) است تبلت گویند. از ویژگی های بارز آن می توان به شکل و سایز منحصر به فرد و ارتباط بیسیم و قابلیت اتصال آن به شبکه های محلی یاد کرد. همچنین تبلت ها دارای سیستم عامل های گوناگونی هستند که بعضی از آنها مانند مانند سیستم اپل (ios) ویا اچ پی (webos) مختص محصول خود آن شرکت هستند، اما اکثر تبلت ها از سیستم عامل های ارائه شده توسط شرکت های تولید کننده نرم افزار استفاده می کنند که در این زمینه می توان به سیستم windows 7 از ماکروسافت و یا android گوگل اشاره کرد.
تاریخچه:
پروژهای که در سال 1989 در مرکز مطالعات شرکت اپل شروع شد، اولین بار در سال 1993 با نام newton به بازار عرضه شد،اما گام دوم تکمیل این محصول را باید ازآن شرکت مایکروسافت دانست که در سال 2001 به ارائه سیستم عامل xp با نام تبلت پرداخت.همچنین برای اولین باری بود که نام تبلت به آن اطلاق شد و باید ریشه ی این اسم را در شرکت مایکروسافت دانست نه اپل. از ویژگی های این محصول ماکروسافت می توان به قلم نوری و صفحه لمسی که امکان تایپ دستی را بر روی آن فراهم می آورد اشاره کرد. این مدل را می توان آغازگر ورود برندهای دیگر بجز اپل ، ابداع کننده ی در آن زمان منزویش دانست. اما در نهایت سال 2010 را باید سال ورود باشکوه اپل به بازار تبلت دانست . اتفاقی که هواداران بیشمار اپل مدتها منتظر آن بودند بالاخره در این سال تحقق یافت و اپل توانست با اقتدار کامل سکان هدایت بازار این محصول را بار دیگر در دست گیرد.
محاسن و معایب :

مزیت تبلت نسبت به نوت بوک و البته نت بوک وزن و سایز آن است که امکان استفاده از آن را در شرایط های گوناگونی چون هنگام نشستن بر روی مبل، در حال دراز کشیدن و یا حتی هنگام راه رفتن به راحتی هر چه تمام تر فراهم می آورد.
اما در مورد معایب این محصول می توان به صفحه ی لمسی آن اشاره کرد که علاوه بر آنکه در موقعیت های مختلف در معرض آسیب دیده گی قرار دارد امکان تایپ با آن را بسیار دشوارتر از کیبرد های سنتی کرده است . همچنین این دستگاه نسبت به نت بوک ، لپ تاپ و
pc ها دارای قدرت پردازش پایین و به تبع امکانات و کاربری کمتری است .
سیستم عامل :


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : سه شنبه 1 / 5 / 1391
نویسنده : ا ص

در طول روزه داري دستگاه گوارش براي حدود چندين ساعت خالي مي ماند و در واقع اين دستگـــاه و ســاير دستگاههايي كه به نحوي در هضم و جذب مواد غذايي دخالت دارند استراحت مي كنند و بعد از روزه داري به نحو بهتري اعمال خود را به انجام مي رسانند. مطالعات متعدد نقش موثر روزه داري را در بهبود بيماري هاي مختلف نشان داده اند. در اغلــب بيماريهائي كه عادات غلط غذايي، چاقي و افزايش وزن در بروز آنها دخالت دارند روزه داري مفيد است. مطالعات نشان داده است روزه گرفتن براي مبتلايان به چربي خون بالا بسيار مفيد است و ميزان چربيهاي نامطلوب موجود در خون را تنظيم مي كند و موجب افزايش ميزان چربي هاي مفيد خون مي شود. بيماران مبتلا به ديابت نوع دوم به كمك پزشك معالج و يك متخصص تغذيه به راحتي مي توانند در اين ماه روزه بگيرند و از اثرات مفيد آن بهره كافي ببرند.

بــه طور كلي پيروي از يك برنامه غذايي صحيح در ايام ماه مبارك رمضان از اهميت ويژه اي برخوردار است تا هم بتوان عادات غذايي غلط را اصلاح كرد و هم از بركات معنوي اين ماه بهره برد.

تغذيه صحيح به هنگام سحر و افطار


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : یک شنبه 30 / 4 / 1391
نویسنده : ا ص

معمولأ کسانی که مشکل ازدیاد وزن دارند از پر خوری رنج می برند اگر بتوان روی مقدار غذای مصرفی کنترل داشت خیلی از مشکلات ما مثل چاقی و بیماری های ناشی از ازدیاد وزن پیش نمی آید .

شما می توانید با استفاده از این روش های بسیار ساده میزان غذای مصرفی تان را پایین بیاورید و وزن تان را کاهش دهید.

1- سعی کنید آرام غذا بخورید و غذایتان را کاملأ بجوید.

2- قبل از این که قاشق و چنگال را بردارید چند نفس عمیق بکشید و به خودتان بگویید که این یک مسابقه سرعت نیست.

3- با تمرکز غذا بخورید و بو و مزه غذا را با تمام وجود احساس کنید.

4- هر لقمه ای را که بر میدارید کاملأ تمام کنید و قورت بدهید سپس لقمه بعدی را بردارید زیرا اشخاص پر خور قبل از قورت دادن لقمه اولی لقمه دوم را بر میدارند وقتی غذایی را در دهان می گذارید در حالی که مشغول جویدن آن هستید قاشق و چنگال را زمین بگذارید بعد از قورت دادن غذا قاشق چنگال را بردارید و لقمه دوم را نوش جان کنید .

5- لقمه های کوچکتر بردارید اگر عادت دارید قاشق را پر کنید از این به بعد سعی کنید نصف قاشق را پر کنید.

6- هیچ وقت جلوی تلویزیون و کامپیوتر غذا نخورید زیرا حواستان نیست چقدر می خورید و هیچ تمرکزی نمی توانید روی غذا خوردن خود داشته باشید.

7- می گویند از دل برود هر آنچه از دیده برفت پس بعد از این که غذایتان را کشیدید دیس غذا را از جلوی چشم هایتان دور کنید تا دوباره هوس نکنید بیشتر بخورید.

8- از ظرف ها و قاشق و چنگال های کوچک تر برای خوردن استفاده کنید.

9- اگر بشقاب غذایتان را تمام کردید و باز هم دلتان خواست که بخورید پنج تا ده دقیقه صبر کنید بعد برای بشقاب دوم بروید زیرا معمولأ در این مدت اشتهای کاذب از بین میرود و دیگر دلتان نمی خواهد غذا بخورید.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : پنج شنبه 29 / 4 / 1391
نویسنده : ا ص

امروزه بیشتر خانم‌ها از لوازم آرایشی مختلفی استفاده می‌كنند و باور دارند توسط آنها زیباتر می‌شوند و علاوه بر آن، پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر نیز خواهند داشت.

آیا این طرز فكر درست است؟ آیا واقعا استفاده از كرم‌ها و محصولات مختلف آرایشی ، موجب زیبایی و لطافت بیشتر پوست می‌شود؟

اگر شما هم چنین فكر می‌كنید، باید بدانید كه متخصصان می‌گویند بر اثر استفاده طولانی‌مدت از این لوازم و بخصوص در صورت نادیده گرفتن نكاتی خاص، عوارض مختلفی برای شما به وجود می‌آید كه نه‌تنها زیبایی و لطافت پوست را از بین می‌برد، بلكه دردسرساز هم خواهد بود.

دكتر امیرهوشنگ احسانی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران در گفت‌وگو با «جام‌جم» درباره مشكلات استفاده از لوازم آرایش یادآور می‌شود: یكی از مشكلات و عوارضی كه ممكن است در اثر استفاده از لوازم آرایش برای فرد ایجاد شود، تشدید جوش‌های صورت است. به همین دلیل بسیاری از خانم‌هایی كه از این محصولات استفاده می‌كنند، پس از مدتی با تشدید جوش‌های صورت، ایجاد ضایعات آكنه‌ای و چركی یا افزایش یافتن جوش‌های زیرپوستی روبه‌رو می‌شوند و برای حل مشكل از پزشك كمك می‌گیرند.

به گفته، وی افرادی كه پوستشان چرب است و زمینه كمی از جوش‌های صورت را نیز دارند، باید بیشتر دقت داشته باشند، چون در صورت استفاده طولانی‌مدت از این لوازم، وضعیت پوستشان بدتر می‌شود.

دكتر احسانی با اشاره به بروز حساسیت‌های پوستی، توضیح می‌دهد: یكی دیگر از عوارضی كه ممكن است بر اثر استفاده از لوازم آرایش ایجاد شود، بروز حساسیت‌ها و اگزماهای پوستی است. این مشكل بخصوص در ناحیه دور چشم، بیشتر مشاهده می‌شود و شاید بتوان گفت استفاده از محصولات آرایشی شایع‌ترین علت بروز حساسیت یا اگزمای دور چشم است.

این متخصص پوست و مو درباره ایجاد این حساسیت‌ها می‌گوید: ممكن است فردی از لوازم آرایشی خاصی استفاده كند، اما بعد از گذشت مدتی نسبت به آن حساسیت نشان دهد كه این حساسیت به صورت قرمزی، پوسته‌ریزی و خارش نمایان می‌شود.

وی می‌افزاید: با استفاده از تست خاصی به نام تست حساسیت یا تست قطعه‌ای، می‌توان عامل ایجاد حساسیت را تشخیص داد و با حذف آن مشكل را بهبود بخشید.

این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به عوارضی كه ممكن است برای ابروها و مژه‌ها ایجاد شود، توضیح می‌دهد: استفاده از لوازم آرایش مربوط به مژه یا ابرو نیز می‌تواند در طولانی‌مدت سبب آسیب دیدن موها و ایجاد حساسیت شود. همچنین چون پوست پلك بسیار نازك است، حساسیت در این ناحیه بیشتر بروز می‌كند.

به گفته وی، حساسیت‌ها با قرمزی و خارش نمایان می‌شود و بتدریج بر اثر خارش، موجب تیره و ضخیم شدن پوست نیز خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 29 / 4 / 1391
نویسنده : ا ص

۱۰ روش سریع برای رفع مشکلات رایانه

1. شبکه Wi-Fi شما به شدت کند است
اگر دلیل این کندی قطع شبکه نباشد، احتمالا تداخلی ایجاد شده است. ابتدا جای روتر (router یا همان مودم) را تغییر دهید تا آنرا از معرض موارد مشکل زایی چون امواج مایکرو ویو یا تلفن بیسیم دور کنید. شاید شما از یک کانال شلوغ استفاده میکنید؟ کانال را از طریق صفحه configuration روتر تغییر دهید، بخش Channel را پیدا کنید و 1، 6 یا 11 را امتحان کنید.

2. کیفیت صفحه نمایش یا display بسیار بد است
با کلیک راست بر روی desktop، تنیم صفحه نمایش را بررسی کنید، در ویندوز XP به بخش Properties و در ویندوز ویستا به Personalize بروید و از آنجا Settings را انتخاب کنید. اگر نمیتوانید رزولوشن یا کیفیت رنگ را افزایش دهید، دکمه Advanced, Adapter را انتخاب کنید. اگر اداپتور VGA استاندارد یا هر اداپتور دیگر در آنجا فهرست شده بود، یک درایور مخصوص به نوع PC را دانلود کنید.

اگر اداپتور موجود بود، یک نسخه از درایور قبل از آن را امتحان کنید. در ویندوز XP به ترتیب بر روی Properties, Driver, Roll Back Driver کلیک کنید در ویستا Personalization Control Panel را باز کرده و به ترتیب بر Display Settings, Advanced Settings, Properties کلیک کرده و در نهایت Driver, Roll Back Driver را انتخاب کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید